Skocz do zawartości
Zenonowicz

Wyposażenie boxa do uprawy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Chciałem zapytać ponieważ jestem amatorem i dopiero chciałbym wystartować to jakich lamp (najtańszych a dobrych Led) mógłbym użyć i ilu na wymiary dl. 260 szer. 130 wys. 130 

Może coś takiego? 

https://allegro.pl/oferta/led-grow-cob-300-w-lampa-panel-do-uprawy-roslin-9425309210

 

A może coś firmy "hillvert" bodajze jest czymś godnym uwagi? 

Dodam że potrzebuję światła na obie fazy dojrzewania. 

 

Dodatkowo zapytam o to czy ewentualnie można je połączyć z lampami mh? 

Czy to coś pomoże czy może nic nie da? 

Rozmieszczenie ich w połączeniu z ledowymi lampami mam rozumieć... jak wyczytałem z innego tematu... powinno być na bocznych ściankach? 

 

Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam. 

 

P.S. Oczywiście mam wiele innych pytać ale zostawiam się na za chwilę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Zenonowicz A możesz powiedzieć jaki chcesz przeznaczyć budżet na wyposażenie całego boksa, oraz ile roślin hodować ? Bo to bardzo duża powierzchnia, i cały osprzęt nie będzie tani.

Fajnie że jesteś. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

?Jak już wspomniałem z biegiem tematu będę pytać o wszystko związane z doposażeniem. 

A więc... Chcę stosować żarówki(panele) ledowe. Chcę wydać jak najmniej pieniędzy i zakupić na tyle dobry sprzęt aby zapewnić im jak największą penetracje na m2. 

Jeśli chodzi o ilość to maxmalna ilość biorąc pod uwagę, że po uzyskaniu potwierdzenia moich informacji będę stosować metodę SCROG i musi być tam minimalne miejsce na wejście do niego i pielęgnację. 

Jestem majsterkowiczem więc jeśli jest możliwość stworzyć coś samemu i dostanę odpowiednie informacje, zrobię to... 

Widziałem pomysły z połączonymi żarówkami Led (np firmy philips) słyszałem jednak również, że potrafią oddawać dużo ciepła.