Skocz do zawartości
Hiro1801

Zestaw dla jednej roślinki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie, tak jak w tytule chciałbym zasadzić jedną roślinke in door, jestem w tym temacie początkujący nie ma co ukrywać, lecz dałem z siebie dużo czytając ( przynajmniej tyle ) .

Otóż chciałbym was prosić o podlinkowanie mi taniego funkcjonalnego zestawu dla początkującego farmera - growbox, oświetlenie ( tu raczej nie stawiał bym na hps ze względu na małą powierzchnię growboxa i obowiązek dokupienia osobnego zasilania ) , odpowiednia wentylacja najlepiej taka usuwająca słodki nie dla każdego zapach roślinki , nasionko mam już wybrane po przeczytaniu tematów na forum.

Z góry wam serdecznie dziękuję i oby bozia wynagrodziła wam w plonach, pozdrawiam .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Hiro1801 Przeczytałeś już o pestkach i wybrałeś, a o boksie jeszcze nic ? Może warto ?

https://marihuanaforum.pl/forum/40-indoor/

Wszystko u siebie wybrałem na podstawie tematów które już są na forum. Przeliczyłem powierzchnie pod wentylację, oraz pod oświetlenie. 

Spróbuj, potem wrzuć co wybrałeś, a my podpowiemy co ewentualnie podmienić.

Uwierz że w ten sposób dowiesz się więcej, niż po naszych zdawkowych odpowiedziach. 

? Nie tyle że jestem niepomocny, staram się niektórym uruchamiać myślenie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@doominik

Otóż budżet jest nieograniczony z tym że no nie chciałbym też przesadzać to będzie moja pierwsza próba, chce tylko jedną roślinke ( wiadomo na razie haha , ale bede chciał więcej wiem gdzie się zgłosić ) więc no fajnie jak będzie względnie tanio , dlatego prócz wytwarzanego ciepła przez hps odrzuciłem ze względu na obowiązek dokupienia zasilacza , ale no ja tu jestem zieloniutki, więc zdanie moge zmienić pod waszymy opiniami haha .

@zielonyjamajczyk