Skocz do zawartości
Zielone krainy

1 x GIRL SCOUT COOKIES, 3 x Purple Haze.

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry wszystkim.

Startuje z uprawą czterech roślinek. Jestem początkujący, ale w miarę oczytany.

Rośliny : 1 x GIRL SCOUT COOKIES, 3 x Purple Haze.

Oświetlenie : Panel CREE CXA2520 GROW LED 60w

Ziemia: PLAGRON GROWMIX 

Nawozy : PALAGRON , na wzrost alga grow, a na kwitnienie alga bloom.

2 pierwsze rośliny wyszły z ziemi 10.04.

3 roślina wyszła 10.06, a 4 roślina 10.08.

 Wygląd roślin na dzień 16 października prezentuje się tak:

16 października.JPG

Edytowane przez Zielone krainy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
3 hours ago, zielonyjamajczyk said:

Piękne ? nie za mały ten LED , ja na cztery mam 150w. Ale to może koledzy coś mądrzejsi napiszą. Z fartem 

Nie wiem, jak będzie później, ale na razie rośliny wyglądają dobrze, więc światła im nie brakuje. Nie wyciągają się. Producent tego panelu deklaruje, że jest on w stanie skutecznie oświetlić powierzchnie o rozmiarze 55 cm na 55 cm. Moja powierzchnia uprawna to 41 cm na 55, więc nie powinno być problemu.

 

2 hours ago, Niemedyczny_Użytkownik said:

obstawiamy czy purple haze bedzie purple? xD

Jak na razie wszystko idzie w dobrym kierunku, a czy dojdzie do celu podróży to się okaże.

Poniżej zdjęcie stanu z dzisiaj.

DSC_0039.JPG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minutes ago, krzychuNBW said:

@Zielone krainy Będzie dobrze tylko nie spierdol tego ?, trzymam kciuki ! 

Postaram się, ale w życiu różnie bywa, więc może nic z tego nie wyjść. Zobaczymy. Dzięki.

8 minutes ago, zielonyjamajczyk said:

@Zielone krainy zbiory będziemy mieli w podobnym czasie ? o u mnie 17 dzień. Więc będziemy mieli fajne porównanie. Z fartem. 

No jesteś parę kroków przede mną, ale owszem nie dzieli nas wielki dystans. Obyśmy te plony w ogóle mieli :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach