Skocz do zawartości
Matara

Jestem w tym zielona

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć 

W mojej wiejskiej okolicy, bardzo trudno dostępne są przyjemności które są dla mnie lepsze niż butelka piwa. 
czytalam już wiele poradników. 
pytanie, gdy w trakcie budowy boxa, potrzebuje powiedzmy jakiegoś okienka ? 
Czy może stać on gdzieś w garażu ? 
Mam w planach, według rozpiski 100x100x200 chce to zrobić z płyty wiórowej, zabezpieczyć silikonem by nie dostawało się powietrze. Co byście mogli mi doradzić, chce tylko jedna roślinę dla własnej przyjemności. 
pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Matara dużą chcesz tą roślinę? bo na jedną roślinę aż taki duży nie trzeba, w garażu jeśli jest ciepło to może stać, wentylacja dobrze jak by była jakaś, zależy czy chcesz usunąć też zapach bo jak tak to filtr węglowy trzeba 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Tak, chce usunąć zapach. Jest tam cieplej niż na dworze na pewno, oczywiście chce kupić odpowiednie lampy itp itd. Tylko właśnie kwestia wielkości. Co proponujesz żeby roślinka była szczęśliwa ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No materiału na boxa nie licze bo Mam wszystko. Na wysposazenie, chciałabym jak najtaniej to zrobić wiadomo. Mam 700 stówek na inwestycje w środku. 

Zwykłego hpsa bo są najtańsze tak

mi się wydaje... chyba ze proponujesz led ale w tedy jaka

moc i Wgl ??‍♀️??‍♀️

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Matara wiatrak mieszający, można zrobić go z wiatraczka komputerowego 12V albo kupić taki większy mieszający no i jak nie chcesz mieć zapachu to filtr węglowy jakiś nieduży bo boks też nieduży,