Skocz do zawartości
Gość

PC growbox

Rekomendowane odpowiedzi

Gość

Cześć wszystkim. Mam zamiar zrobić własnego growboxa z obudowy od komputera, jak najniższym kosztem. Jestem początkujący i liczę na jakieś wskazówki od Was. 

Obudowę mam już całą wybebeszoną. Zastanawiam czy dwa wiatraczki jeden 12x12, drugi 6x6 starczą jako system wentylacji, oraz czy wyłożenie środka obudowy folią z osłony samochodowej na szybę starczy? 

Wieczorkiem postaram się wrzucić Wam fotki co mam zrobionę. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@Niemedyczny_Użytkownik Wiem, wiem. Nasionko najważniejsze, ale najpierw trzeba mieć gdzie ?

Dlatego zastanawiam się nad tą folią czy pasuje oraz czy takiej wielkości wiatraczki starczą, jeśli tak, to mniejszy wlot czy wylot ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@mentol3215 folia się nada. Wiatrak mniejszy na dolot z jednej strony na dole. Większy po przeciwnej stronie na górze. Przed wiatrakami zamontuj filtry węglowe do okapow. Są tanie a może zapachu nie zneutralizują ale nie będą robale właziły do boxa. 

Możesz się tym wzorować. 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

@Seba691 Widziałem już Twojego Boxa. Na pewno coś będę się wzorował, planuje jeszcze na przednią i tylną cześć obudowy dać płytę pilśniową żeby zasłonić wszystkie dziury i dopiero tą płytę obkleić folią. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość

Niestety mniej czasu w weekend i nie miałem się kiedy zabrać za dalszą pracę, ale za to znalazłem taki zestaw ledów i pytanie czy mogą być, oraz czy muszą być montowane od góry czy jakbym dał zboku to by pasowało.

121389232_350903659681457_4574383195211390623_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość