Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem osobą chorą na nowotwór . W chwili obecnej używam CBD/CBG jednakże bardzo mnie wkręcił temat RSO.Czy znajdę tutaj na forum kogokolwiek kto posiada wiedzę i możliwości w zakresie RSO ? Proszę o pomoc ponieważ kompletnie nie mam wiedzy jak ruszyć temat  RSO dla siebie.Tylko poważne odpowiedzi z góry dziękuję .Zdecydowanie czas gra rolę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 27/07/2020 o 12:01, Bimbrownik napisał:

@dinky nie wiem czy ktoś Ci zrobi i sprzeda, pozostaje samemu krzaki uprawiać i robić RSO

Leżę w szpitalu i będę leżał jeszcze do końca sierpnia.Zakładając, że posadzę rośliny na początku września jak długo będę czekał aż się będą nadawały ? Ile ich potrzeba żeby otrzymać 60 - 70 ml rso. Jaka odmiana najlepsza ? Urosną na zewnątrz ? Jestem kompletnym laikiem .......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@dinky w zimie Ci nie urosną chyba że mieszkasz w innych krajach,  Jeden funt (ok. 500g) suchych „jak wiór” kwiatów zwykle wytwarza około 2 uncji (55 – 60 mL) wysokiej klasy oleju

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mieszkam w PRL więc pole manewru jest mocno ograniczone , co prawda na terenie europy można się poruszać i podjechać gdzie trzeba jednakże istnieje duże ryzyko zapuszkowania delikwenta.Z tą epilepsją to może i pomysł ale znając polskie realia choroba musi być tak udokumentowana jak co najmniej papiery do ZUS o 500+.

Z wszystkich Waszych podpowiedzi wnioskuję , że jak sam nie ogarnę to nie będę miał , a może to kwestia ceny ? Tak nawiasem ile może kosztować 10 ml.rso ?, a ile 500 g suszu do produkcji ?

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach