Skocz do zawartości
cichociemny

Co jest waszym must have

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie, robie paczke z polski i sie zastanawiam co zamowic na przyszlosc, u mnie w NL wszystko jest ciezko dostepne albo bardzo drogie. 

Aktualnie dzialam outdoor, ale kiedys moze sprobuje indoora i tak mysle co by mi sie przydalo, zeby pozniej w razie problemow szybko reagowac. 


Reasmujac pytanie brzmi - co jest waszym "'must have"", co  jest dla was najwazniejsze przy uprawie outdoor/indoor, pytam bo jestem calkowicie zielono poczatkujacy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Tester chodzi mi tez o marki i o polaczenia nawozow, ile ludzi tyle opinii

 

no i kwestia jakosc/cena i czy ktos jest w stanie z autopsji powiedziec jak to wychodzilo w praktyce stosowanie "dedykowanych"" zestawow typu canna, plagron, hesi, a naszymi polskimi nawozami, roznica cenowa jest spora i zastanawia mnie rozrachunek finalny w postaci yieldu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@cichociemny marek jest trochę plagron, hesi, canna, cyco itp. są lepsze bo pod baczke ale nie należy oczekiwać nie wiadomo czego, najważniejsze to zapewnić roślinie warunki aby niczego jej nie brakowało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy o to chodzi, ale absolutna podstawa w moim przypadku jest PH minus, bo woda z kranu ma ph 8,5. Nawody jakie stosuje to Advanced Nutrients Sensi Cal-Mag Xtra (czesto jako oprysk), Advanced Nutrients pH Perfect Sensi Bloom, Rippen albo NPK od Plagronu w zaleznosci od tego jak ida krzaki. Na wega stosuje Plagron Fish Force, ten nawoz podaje tak od okolo 4 tyg. wega. Wczesniejsze jakiekolwiek dokarmianie  w moim przypadku nie ma sensu, bo uzywam  nawozonej ziemi (Biobizz, Plagron) do ktorej podczas przesadzania sadzonek do donic docelowych dodaje mikoryzy. Pod reka trzymam zawsze BioTabs Boom Boom Spray.