Jump to content
LubiePolatac

Dziwna przygoda z p.sami . <Niemcy>

Recommended Posts

Moze mial ktos podobna sytuacje jak ja przed chwila .. Jakies 40 minut temu do drzwi zaczely dobijac sie psy ..tak o ..wiedzialem odrazu ze oni maja specyyficzny sposob pukania ..hahaha ..k.urwa otwieram drzwi a tam czterech policjantow i dwie policjantki ..ze niby zgloszenie awanturze . Troche bylem zzdziwiony bo spalem juz ze swoja druga polowa . Dwa krzaki smacznie spia w pokoju obok a herme wrzucilem do lazienki kilka dni temu zeby nie zapylila pozostalych dwoch .. policjanci zostali z namk w kuchni i cos tam gadali ..przez przedpokoj widze jak policjantki wchodza do pokoju z boxem i swieca prosto w niego ..na scianie jest namalowany duzy lisc z napisem a.c.a.b ..policjantki spalily jana i jedna z nich poszla prosto do lazienki ..a tam heerma sporych rozmiarow ..zadnych emocji ani krzykow nic..zawolala kolege i mowi ze mam ziolo w domu posaadzone ..dalej nic ..cos tam se pogadali ..posmiali sie ..mnie pouczyli ze tj zakazane w de ..zabrali herme i se poszli ..dwa pozostale krzaki mi zostawili ..dodali tylko ze niby zbadaja czy ten krzak ma narkottyki ..jak bie tonmi go przywiaoza ..chwilense pogafalismy jeszcze jak podlewac i jakie swiatlo i se poszli ...dodam ze wszystkie trzy w fazie kwiitnienia ...wtf

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Andi no wllasnie nie ..oni zabrali mi tylko ta herme a te dwa mi zostawili ...oni wgl sie usmiexhali...a cieszyli sie do tej doniczki jak pojebani ..obok growboxa szklany stolik ze scierwem ..i tez bez zadnwj reakcji ..oni przykechali na zgloszenie o awanturze ..a przyjechali na dwa radiowozu bez zadnych syren ani nic ..w chuj mili ..dziwnie w chujj..zostawili mi scieeere i dwa krzaki ..jeden pojechal 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LubiePolatac  Miales fuksa, sprawa umozona bez zadnych dalszych postepowan. Zadka kara Cie nie czeka, pod warunkiem ze jest to pierwszy i ostatni raz. Krotko mowiac niemiecka polizei ma wyjebane na jakies kilka krzakow maryski w prywatnym mieszkaniu. I wcale sie nie dziwie, bo maja wazniejsze rzeczy na glowie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fxxx1337 wiem ... 

@CheMsKuN no niby umozona ale co z tego jak w.jebali do chaty o 1 w nocy bez żadnego powodu ..narobili stresu  i zabrali mi krzaka ..dodam że dwa które zostały niczym się nie różniły od tego trzeciego ..mało tego ..na boksie do którego zaglądały dwie policjantki leżały ..wagi ..dillpaki i x 50g pasty ..to ich nie zainteresowało ? 

@Szym ze mam farta ..haha . Prokurator umozyl mi sprawę z niewiadomych przyczyn ale dodał że to ostatni raz . Dziwnie w chuj bo ja tu mam już wyroki tylko że za chemię ..ale pierd.ole w sumie nawet nie chce wiedzieć 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalnie to sie zastanawaiam jak psy znalazly sie u Ciebie w domu (skoro ich nie wzywano pod Twoj adres), bo bez nakazu i bez kakretnych przyczyn (zagrozenie zycia/zdrowia) wejsc do domu nie moga. Bez nakazu ale za zgoda wlasciciela lokalu wejda, ale jesli nie zezwolisz na wejscie do lokalu to nie ma opcji zeby weszli.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

@Seba691 @Szym

@CheMsKuN ziomek Ty nie musisz mówić co 5 ..ja to wszystko wiem ..kłopot w tym że ja mam tu trochę chujstwa narobionego ..nieważne . Kolejna rzecz że wyrwali ze snu tj raz ...dwa ja końca nwm ile mam tego w toku i ile mam czasu itp ..z innej beczki to ciężko jest wytłumaczyć szóstce policjantów zze nie mają prawa wchodzić znając trochę język .. szarpalbys się z psami w drzwiach a za tobą by stała twoja dziewczyna w 4 miesiącu ciąży ? I bez znaczenia czy by mieli papier czy nie . Między 22-6 możesz ich nie wpuszczać ..ale w moim przypadku najpierw bym dostał wpierdol ..potem przetrzepali całe mieszkanie a za wszystko razem do kupy za to co by znaleźli dostałbym kilka lat ..i na końcu zadzwonili by po papier .. za krzaki i tak by mi gówno zrobili..grzywna ..prace społeczne czy coś ewentualnie jakiś dołek ..a tu nic ..zero ..totalnie .

@Seba691 nrw

To też miało pewnie wpływ że nrw ..strefa przygraniczna z nl

Edited by LubiePolatac
Błąd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@LubiePolatac bardzo możliwe tym bardziej jak gdzieś blisko granicy. Ja trochę niżej mieszkam i mam nadzieję że się nie będę musiał przekonać czy u mnie to przejdzie 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@CheMsKuN ja wiem ..źle trochę się wyraziłem . Jestem w de dosyć dlugo ..prowadzę firmę kilka lat ..bez problemu dogaduje się klientami i w życiu prywatnym też ale psami nie będę gadał nigdy nawet po polsku w Polsce . Haha

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 03/08/2020 o 08:39, LubiePolatac napisał:

@CheMsKuN ja wiem ..źle trochę się wyraziłem . Jestem w de dosyć dlugo ..prowadzę firmę kilka lat ..bez problemu dogaduje się klientami i w życiu prywatnym też ale psami nie będę gadał nigdy nawet po polsku w Polsce . Haha

Ciesz się i nie roztrząsaj sprawy,dostali cynk,wpadli i zabrali dowód w sprawie,to że zostawili ci reszte to tylko ich dobra wola i wyrozumiałość bo gdyby to wyszło to by dostali po piórach.Jak widać nie było warto tego robić dla p0lskiego gita i chłopaka z zasadami,bo on z "psami" nie gada,psy to mamy w polsce,a raczej jebane zomo co pokazała epidemia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@elo420 haha .. Ty to naprawdę napisałeś ? 

@EneDue tez tak przez chwilę myślałem ..k.urwa ten ich blysk w oczach i brak zainteresowania czymkolwiek innym ..a potem pytania o pielęgnację i podlewanie .. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

No z hermy to oni niewiele ugrają. 😛

@LubiePolatac

Cytat

haha .. Ty to naprawdę napisałeś ?

Że polskie psy to zomo w nowym wcieleniu?

W Polsce toby Cię skłóli i byś leżał na ziemi.

Plus przeszukanie mieszkania (bywa, że zrywają panele a na dzień dobry to może być i taran w drzwi). 

Na komendzie wyzwiska to nic nadzwyczajnego. Masz sypnąć innych.

Generalnie to się ciesz, że to było w Niemczech a nie w Polsce, gdzie na Twoją godność osobistą by się wysrali.

W Niemczech nawet konstytucja mówi o tym, że godność człowieka jest niezbywalna:

Cytat

Grundgesetz Artikel 1: "Die Würde des Menschen ist unantastbar."

A w NRW to już w ogóle, wolna amerykanka jeżeli chodzi o narkotyki. 

 


No elo wykopki! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Aron no raczej nic nie będzie .. K.urwa następnym razem kupię bombonierkę i kawę w nagrodę ale tylko pod warunkiem że teoretycznie te psy nie były tępe tylko po torbie ..hahaha .. w którą stronę idzie świat . Jestem trochę w szoku . Mniejsza z tym .. wciągnę wnioski i coś tam .. 😛 najwazniejsze Że ofiar brak ..tylko herma ..ja bez wyroku .. a roślin która zostawili ci łaskawi 👮 ma się zajebiście dobrze i sobie kwitnie 

1596663468620182398112219892240.jpg

15966635827366115776507686539854.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...