Skocz do zawartości
Ufozbir

Czy dobrze rośnie?

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za podpowiedzi to moje pierwsze planciki na wypróbowanie jedynie zamierzam dodać trochę ledow aktualnie tam mam 2 żarówki Led 1100lumena i jedna wyżej też Led 700 lumenów woatraczek jest jakiś tylko czy tak powinno to wyglądać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sensie m2?

 

Twierdząc że mam mało światła też się wydaje trochę dziwne ponieważ mam popalone liscie gdzie niegdzie to są automaty nie proszę tutaj o krytykę A pomoc jeśli dostrzegacie jakieś bledy jestem nowy w tej branży ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to podstawowy błąd to brak światła. To że masz popalone liście i jeśli to faktycznie od żarówek to znaczy że mogą być za blisko tych żarówek bo to nie pali światło tylko temperatura. Jak już było pisane setki razy- ledow nie liczy się w lumenach. Jak chcesz ledy to szukaj paneli ze spektrum światła pod uprawę roślin. 

Druga sprawa to ściany. Gdyby były wyłożone mylarem lub chociaż na biały mat pomalowane to odbiły by część światła, a tak to się marnuje.

Światło to nie tylko że masz jasno bo latarka też robi jasno. Ma być odpowiednie dla roślin. Koniec i kropka. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem się zakupić trochę światelek dzięki za rady i komplementy@Obcyk19 ?

Jeśli zakupie ledy 3x40w do tego to moze będzie lepiej jeszcze parę innych 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik