Skocz do zawartości
BodzioDance

Auto Og Kush X-Treme

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, zakładam tą fotorelację bo jestem totalnie początkujący. Ostatni sezon mi nie wyszedł więc chcę się nauczyć jak najwięcej się da od doświadczonych growerów ?

Wiem że dość pózno zasadziłem ale wcześniej nie było warunków które by na to pozwalały.

Ziemia; 5,5-6,5 ph

Antibissan i ślimakol na szkodniki

Na nawozy jest jeszcze za wcześnie chyba, ale myślę żeby dać taki uniwersalny w granulacie.

  Krzaczek ma już prawie 3 tygodnie i teraz nasuwa się pytanie, kiedy mogę go dawać na outdoor bo teraz są straszne ulewy i boję się że go to jeszcze uszkodzi albo przeleje ;/ 

104544214_264842081392896_8801646183710973563_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest 3 tygodniowa roślina? Dałbym jej tydzień. Jak się boisz to poczekaj aż się wypogodzi. Jeśli będzie w ziemi to o przelanie nie musisz się martwić, jeśli w wiadrach to cóż... Mam 5 dziur 20-25mm w dnie i ani nie przelewa ani ja sam nie podlewam, chyba że 2tyg upały to muszę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Bimbrownik No strasznie wolno rośnie moim zdaniem bo patrząc na inne fotorelacje jest na serio malutki ten krzak.

@fxxx1337I podsypałem pod niego trochę ziemi żeby mu się łodyga wzmocniła, ale na ogół był już przesadzony do takiej ilości ziemi więc na serio nie wiem co może być przyczyną tak małego wzrostu ? 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@EneDue Ja swoje miałam pierwsze 2 tyg w domu i czasem na ogrodzie to w 2tyg wyglądały tak jak ta twoja co na parapecie rosła, w pewnym momencie się zatrzymała i nic nie rosła, wsadzilam do nowej doniczki, boxa i ruszyła po 3 dniach. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj dałem krzaczka na outdoor, i będę obserwować czy pójdzie w górę ? Jeśli się ruszy to wstawię zdjęcia.