Skocz do zawartości
grucha666

Żółknące i usychające końcówki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem początkujący w tym temacie uprawiam w autopotach, na podłożu z kokosa, pod koniec 4 tygodnia na dolnych liściach pojawiły się żółte plami które usychają i się kruszą , wygląda to tak.

Pożywka to woda kranowa ph ok 6, nawóz do 4 tyg to 1/4 zalecanej dawki canna cocco, ppm wody czystej było 200 po dodaniu nawozów 500, w doniczkach sa koszyczki napowietrzające wilgotność ok 60-70 , temp 26. Wczoraj zwiększyłem dawkę nawozu do 700 ppm. Lampa hps 150w była jakies 25 cm nad roślinka teraz ja podniosłem ale to chyba nie to bo żółkną tylko dolne liście.

DSC_0405.jpg

DSC_0406.jpg

DSC_0407.jpg

DSC_0408.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Siemano sam trzymam kokos tylko tyle że wymieszana z dobrą ziemia miałem problemy z PH PRZELAŁEM ja z oaza z biedry bo tak wyczytałem na haszysz i teraz leci normalnie kranowka z dostaną 24h 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak ale ja mam autopoty wiec woda stoi cały czas, od spodu idzie powietrze, w zbiorniku mam cały czas ph ok 6 staram się pilnować , w tabeli canny podają że w tym okresie wzrostu powinienem mieć stężenie nawozów ok 700ppm (ec 1,2-1,4) przy ec czystej wody 0,4 czyli 200 ppm taka jak moja kranówka, na starcie napełniłem zbiornik 20l wody plus nawóz, przez 4 tyg wszystko ok potem jak krzaczki zrobiły się większe to wyskoczyły te plamki i spalone końcówki wiec wnioskuje że chyba jednak nie będzie to nadmiar nawozu a niedomiar, dlatego robie jak w tabeli plus rhizotonic i mieszam nowa pożywkę i zobaczymy po kilku dniach czy idzie to w górę czy stanie, chyba że macie jakieś inne pomysły bo moja wiedza jak narazie jest dość mała.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ma znaczenie że w domu mam zainstalowaną stacje do uzdatniania wody taką do której wsypuje się tabletki  z solą?