Papkin1977 1 Posted October 30 (edited) Witam, Jestem świeżak więc proszę o wyrozumiałość. Posiałem pierwszy raz White Widow. Niestety, pachnie jak pelargonia a nie zioło. Wiem że popełniłem zapewne jakieś błędy, ale proszę o poradę. Czy da się to uratować? Kwiaty są niewielkie, z białym pyłkiem i nie wiem czy to nie pleśń. Mają lekkie brązowa czółki i zastanawiam się czy to już porą suszyć? Ciąć? Jeśli nie to ile jeszcze poczekać. Zamieszczam też foto jedynej odżywki jakiej dawałem. Z góry dziękuję. Edited October 30 by Papkin1977 Mention Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lady Green 2,075 Posted October 30 @Papkin1977 jaką ona ma tam tmp i wilgotność? Zrób jeśli możesz zdjęcie tego "pyłku" w największym możliwym zbliżeniu. Mention Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papkin1977 1 Posted October 30 (edited) Temp ok 20, wilgotność...hmmm jak to w pokoju przy oknie czyli ...nie wiem 😞 wiem, wiem...jestem amator, ale... czy to grzech że chciałbym zajarać 😉 Edited October 30 by Papkin1977 Mention Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lady Green 2,075 Posted October 30 @Papkin1977 ktoś mądrzejszy musi się wypowiedzieć albo lepszej jakości zdjęcia musisz dać (większy zoom). Te miejsca wyglądają dla mnie podejrzanie. Mention Quote Share this post Link to post Share on other sites
Papkin1977 1 Posted October 31 Dziękuję. Niestety nie jestem w stanie zrobić dokładniejszych zdjęć 1 Mention Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lady Green 2,075 Posted October 31 Nie wiem kogo oznaczyć kto mógłby Ci pomóc... @Grzechoczący Grzechotnik @Boczelli jak Wy myślicie? Bo aż sama jestem ciekawa... 😅 1 Mention Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boczelli 3,231 Posted October 31 (edited) Przeciez to jest cale w przedziorkach albo jakiś maczniakach. To się do wyjebania nadaje a nie do palenia Edited October 31 by Boczelli 1 Mention Quote Share this post Link to post Share on other sites