Skocz do zawartości
Czupakabr

Zestaw growbox - czy czegoś brakuje?

Rekomendowane odpowiedzi

Siema ogrodniki, mam pytanie czy czegoś mi tu w tym zestawie brakuje? 

Box 40x40x140

Lampa HM TS600

Went 100m3

Filtr 150m3

Nawozy trypack od biobizz

Stacja pogody

Programator czasowy

1,5metra rury 

Kabel zasilający 

Ziemia też jest odpowiednia z plagron

Moje pytanie brzmi czy czegoś mi tu jeszcze brakuje? Nie trzeba jakiejś taśmy aby wszystko pokleic? Albo trytytek aby polapac rurę? I czegoś jeszcze z innych spraw? 

Jakie 2 donice wejdą w tego boxa? Nie będzie ciasno na 2? Może lepiej na pierwszy raz jedna a kiedyś spróbować dopiero z dwoma? 

Za Wszelkie inne uwagi też podziękowałbym bo jestem zielony. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Czupakabr Do boxa 40 na 40 to wejdą równo 4 doniczki po 5 litrów. Na pierwszy raz zasiej 4 różne gatunki każdą w jednej piątce. Będziesz mógł obserwować różnice pomiędzy nimi i będziesz miał 4 plony o różnych smakach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Takie małe? Nie spotkałem się tu na forum aby ktoś w takich małych sadzil. Ile z takich donic wyciągnę z jednej rośliny pod warunkiem że nic nie spartole? Nasiona docelowo od razu dawać do tych 5 i nie bawić się w przesadzanie? 

 

Wszystko co wyżej napisane już mam. O czymś jeszcze zapomniałem? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Czupakabr 
Lasotaśma,
coś na podwieszenie lampy jeżeli nie ma w zestawie,
Wiatrak mieszający do środka + ewentualnie wentylator wtłaczający powietrze z zewnątrz do środka.
CalMag od Biobizza na kwitnięcie, jechałem na tripacku od biobizza i przy kwitnięciu brakowało magnezu.
Ukorzeniacz.
Strzykawka do nawozów.
Na Twoim miejscu zacząłbym od jednej 14L+ lub dwie mniejsze, np 10L.

Edytowane przez MiraiiNikki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach