Skocz do zawartości
Gorylmiodu

Ciekawy sposób na temperaturę

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mam szopę do niego dam karton długość 2m szerokość 60m i wysokość 60 m i zrobię w nim dziury i dam wentylator wtłaczający powietrze i wytłaczający powietrze problem tkwi w tym że szopa jest nie ogrzewana (ale jest ocieplona) a w październiku jest dość zimno dlatego wymyśliłem że przed wentylatorem wtłaczającym postawie kilka zniczy przez to wilgotność powinna się zmniejszyć i powinno być trochę cieplej w kartonie czy ten głupi pomysł ma sens?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pomysł ze zniczami jest idiotyczny, ale cała reszta OK 😉 suszyć ba upartego możesz nawet w ujemnej temperaturze jak zadbasz o dobrą wentylacje

Edytowane przez bingobum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie nie wiem czy w październiku wilgotność w szopie to nie będzie około 70 albo 80 % Nie znam się to się pytam czy wentylator wtłaczający i  wyciągowy wystarczy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

świecami tylko zasmrodzisz sobie towar, a wilgotność pewne wręcz wzrośnie; nie mówiąc już o zagrożeniu pożarem

albo jakiś ogrzewacz kanałowy, albo osuszacz... albo daj na mszę aby się szybko zimno zrobiło (i tak pewne się stanie mając na uwadze gorące lato i kryzys energetyczny) 😉

jak masz wilgotność nawet 65-70% da się wysuszyć zielsko przy dobrej wentylacji

Edytowane przez bingobum

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
11 minut temu, Gorylmiodu napisał:

Czy zamiast wentylatora mieszającego mogę dać zwykły?

Spraw sobie taką suszarkę i po kłopocie.

 

DUZA-XL-SUSZARKA-GRZYBOW-ZIOL-OWOCOW-WARZYW-9SIT.jpg

Edytowane przez AmberYbarra

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Gorylmiodu zawsze możesz dać do środka jakiś mały pochłaniacz wilgoci, ten pojemniczek z wkładem.