Jump to content

Fijałek

Members
  • Content Count

    30
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About Fijałek

  • Rank
    Początkujący

Recent Profile Visitors

133 profile views
  1. @Szym zostawiłem je bo mają pyłek. Kumpel mi mówił, że powinienem ściąć, bo smak wtedy jest lepszy bez nich.
  2. Siemanko. Długo mnie nie było hehe. Ogólnie to automaty ściąłem bo już się same wysuszały. Pytanie, czy mam scinać te małe listki co są na kwiatach?
  3. Która pora na podlewanie wydaje się wam dobra? Wieczorem jak lampy gasną, czy rankiem gdy je włączam??
  4. Trymowałem, żeby więcej składników doszło do topów przed ścięciem. Uważacie, że jeszcze by to rosło sporo czasu? Teraz nie wiem co zrobić. Czy w nd ścinać i teraz tylko woda podlewać do końca, czy też nie...
  5. Witam. Ściąłem liście i nie widzę nadal bursztynowych trichomów. Włoski już wszystkie są brązowe. Czy mogę nadal nawozić PK 14/13 i boostem?
  6. @Legalize@LLBanditos a skąd wiesz, że ja z Gdz? Nie wiem jak sytuacja wygląda. Byłem ponad 5 lat temu jeszcze w GKMie. Teraz to już przeszłość, którą dobrze wspominam. @Bimbrownik Nie wiem o co chodzi z trymem i popcornem xD
  7. No dobra... Za tydzien ścinam. Dalem sporą dawke PK 14/13, Cannazym i Boost wszystko z Canna. Zostaje tydzień myśle, żeby już dziś ściąć wszystkie liście i do końca podlewać tylko wodą. Z odpadami mógłbym coś zrobić? Z czterech automatow wiele liści nie bedzie raczej, a myślałem o metodzie bubble bags
  8. Chyba ze ja zostawie w grow boxie a suszyc bede jakos inaczej. W kartonie czy jak. Nie wiem, macie jakies rady?
  9. Jedna z roślin która jest najwyższa i ma najwięcej liści nie daje kwiatów. Czy to nie jest automat? Za niecałe 2 tyg ścinam, a ją będę musiał wywalić, bo suszyć będę w growboxie.?
  10. Mam PK 13/14 właśnie i wogóle nie używałem, bo noe wiedziałem kiedy, bo one opóźnione. Ogólnie mało topów mam nie są wielkie.
  11. Cześć. Kwiaty trochę już podrosły, ale dawałem pół dawki. Chciałbym jeszcze zdążyć dać 1-2x pełną dawkę, ale mogę nie zdążyć, bo kwiaty maja biały pyłek. Jak myślicie ile jeszcze mi zostało czasu do ścinki?
×
×
  • Create New...